ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
ΠΕΡΝΑΩ ΑΘΗΝΑ
Το νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του φροντιστηρίου «Σύγχρονο» είναι γεγονός και θα ξεκινήσει από την νέα σχολική χρονιά 2023-2024!
Είναι μία «συνταγή» επιτυχίας για τους μαθητές μας στον βασικό τους στόχο, που δεν είναι άλλος από την εισαγωγή τους στην σχολή πανεπιστημίου που ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ!
Κατόπιν επιλογής των καλύτερων σημείων από πολλά ευρωπαϊκά κι όχι μόνο, εκπαιδευτικά προγράμματα, με προσθήκη καινοτόμων τεχνολογικών και άλλων εκπαιδευτικών μεθόδων, δημιουργήσαμε το πρόγραμμα «ΠΕΡΝΑΩ ΑΘΗΝΑ®» που στηρίζεται στην παρακάτω λογική:
- Οι περισσότεροι μαθητές δεν διαβάζουν επαρκώς στο σπίτι τους.
- Οι πολλές ώρες σε σχολείο και φροντιστήρια καταπιέζουν τους σύγχρονους μαθητές. Οι μαθητές θέλουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τους ίδιους, ανεξάρτητα, αν μας αρέσει ή όχι ο τρόπος διαχείρισής του.
- Οι μαθητές κλείνονται όλο και περισσότερο στο εαυτό τους και στα κινητά τους.
- Οι βαθμοί των τάξεων του Λυκείου δεν μετρούν για την είσοδο των μαθητών στα Πανεπιστήμια και για να περάσει την τάξη ο μαθητής θέλει πολύ χαμηλό μέσο όρο.
- Το απολυτήριο έχει χάσει εντελώς την αξία του.
- Οι σπουδές έχουν επαγγελματικό σκοπό και αρκετές φορές δεν είναι σχετικός με τα όνειρα των μαθητών. Προετοιμάζονται για κάτι που πολλές φορές δεν έχουν καν σκεφτεί τι είναι.
- Η μορφή του βιβλίου, όσο ρομαντικοί και να είμαστε, απέχει πλέον πολύ από την σύγχρονη τεχνολογική εποχή.
- Η αντιληπτική ικανότητα των μαθητών είναι πολύ μεγάλη λόγω της εποχής που μεγαλώνουν και η κριτική τους ικανότητα είναι κυρίως αυτό που βαθμολογείται. Η αποστήθιση, ακόμα και σε παραδοσιακά μαθήματα του είδους όπως πχ. η Ιστορία, απαιτεί κατανόηση πολλών κομματιών και ισχυρή αντίληψη για το ποιο από αυτά θα πρέπει να γραφεί για να είναι σωστή η απάντησή του μαθητή. Στα θετικά μαθήματα, πλέον, τα πρώτα θέματα είναι πολλαπλής επιλογής, σωστό ή λάθος κλπ. Σταμάτησαν να ζητούνται «καθαροί» ορισμοί.
- Η οικονομική κατάσταση όλων μας συνεχώς χειροτερεύει, που σημαίνει ότι τα χρήματα πρέπει να έχουν στόχο συγκεκριμένο!
Όπως καταλαβαίνετε, ο κόσμος της εκπαίδευσης κι όχι μόνο, συνεχώς αλλάζει. Δεν μπορούμε να μείνουμε στάσιμοι. Το αποδεικνύει και το όνομά μας άλλωστε: «ΣΥΓΧΡΟΝΟ».
Το πρόγραμμα «ΠΕΡΝΑΩ ΑΘΗΝΑ®» έχει τους εξής στόχους:
- Προετοιμασία του μαθητή από την Β’ Λυκείου για τις Πανελλήνιες εξετάσεις και ΜΟΝΟ για αυτές! Με αυτόν τον τρόπο περιορίζουμε τα μαθήματα σε αυτά ΜΟΝΟ που χρειάζεται ο μαθητής για τις Πανελλαδικές του εξετάσεις την επόμενη χρονιά. Άρα ο μαθητής παρακολουθεί λιγότερα μαθήματα, κάνοντας περισσότερες ώρες σε αυτά, άρα μεγαλύτερη εμβάθυνση και γνώση αυτών κι επίσης δεν χρειάζεται να βρίσκεται στο φροντιστήριο όλες τις μέρες της εβδομάδας. Όσο περισσότερες ώρες ασχοληθεί στο φροντιστήριο με αυτά τόσο λιγότερο και πιο «εύκολο» διάβασμα θα έχει για το σπίτι. Η ύλη των πανελληνίων θα καλύπτεται το πολύ μέχρι τα Χριστούγεννα της Γ’ Λυκείου, οπότε θα έχει και περιθώριο πάρα πολλών επαναλήψεων μέχρι τις εξετάσεις. Μην ξεχνάτε ότι ο βαθμός της Α’ και της Β’ Λυκείου δεν παίζει κανέναν ρόλο στην ζωή του μαθητή! (Εννοείται αν επιθυμεί μπορεί να παρακολουθεί και άλλα μαθήματα κι επίσης θα παίρνει βοήθεια όταν γράφει διαγωνίσματα κι εξετάσεις στο σχολείο).
- Τα χρήματα που θα δίνετε για τα δίδακτρα να είναι σίγουρα πιο προσιτά, λόγω και των λιγότερων μαθημάτων και, το βασικό, πιο στοχευμένα.
- Να κάνει ο μαθητής την σωστή επιλογή κατευθύνσεων. Αυτό μπορεί να γίνει με την εξής σειρά: α) ένα ψυχοτεχνικό τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού, β) ενημέρωση σχετικά με τις κατευθύνσεις, σχολές, επαγγέλματα από ειδικό, γ) συζήτηση με τους γονείς για τις σκέψεις και αποφάσεις του (μπορεί να έχει όνειρο την ιατρική, αλλά σε περίπτωση που περάσει επαρχία, πιο πιθανό λόγω της βάσης της στην Αθήνα, μπορούν οι γονείς να στηρίξουν την επιλογή του;) δ) προσωπική συζήτηση με τον σύμβουλο σχετικά με τις επιλογές του και τις δυνατότητές του και ε) νέο ψυχοτεχνικό τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για να δούμε αν ταυτίζονται με τα αποτελέσματα όλες αυτές οι σκέψεις. Αυτή η διαδικασία των 5 σημείων πρέπει να γίνει στο τέλος της Α’ Λυκείου ή στην αρχή της Β’ που έχει δικαίωμα να αλλάξει κατεύθυνση ή να αποφασίσει σε ποια μαθήματα θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του.
- Να χρησιμοποιήσει ο μαθητής την τεχνολογία προς όφελός του. Μέσω εφαρμογών τεχνολογίας, όπως audionotes®, audiotips®, podcast κλπ. Τα «audionotes®» και audiotips® θα είναι ηχογραφημένες σημειώσεις – παρατηρήσεις σημαντικών κομματιών της ύλης από τον καθηγητή κι ο μαθητής θα μπορεί μέσω του κινητού του να τα ακούει όπου κι αν βρίσκεται, ό,τι κι αν κάνει. Το podcast θα βοηθήσει στο μάθημα της έκθεσης να ηχογραφείται η συζήτηση ενός νέου θέματος και οι μαθητές να θυμηθούν τις απόψεις τους επ’αυτού και τις σχετικές παρατηρήσεις του καθηγητή τους, όποτε θελήσουν.
- Να δίνει κίνητρα στον μαθητή για εκτός τεχνολογίας δραστηριότητες, όπως διοργάνωση escape room, πρωταθλήματος Σκάκι, προβολή ταινιών, επιτραπέζια παιχνίδια, επισκέψεις σε μοντέρνα μουσεία, εκπαιδευτικές εκδρομές κ.α.
- Να κάνει επαναλήψεις σε ύλη βασικών μαθημάτων παλαιών ετών με το πρόγραμμα Restart, που είτε έχει ξεχάσει ο μαθητής, είτε δεν διδάχθηκε ποτέ.
- Να έρχεται σε επαφή με ειδικούς (πρόγραμμα «μιλήστε μας, σας ακούμε»), ώστε να δέχεται αν χρειάζεται ακόμη και ψυχολογική στήριξη, για να μπορεί ακλόνητος να συνεχίζει το μαθητικό του έργο.
- Να «ερωτευτεί» ο μαθητής τα όνειρά του! Να προσπαθήσει για αυτό που του αρέσει και να μην αναλώνεται χάνοντας χρόνο για πράγματα που του είναι αδιάφορα, ούτε και κυνηγώντας βαθμούς με σκοπό να ικανοποιήσει μια μικροαστική αντίληψη.
Εσείς τι επιθυμείτε: να έχει το παιδί σας μέσο όρο 20 στην Α’ και Β’ Λυκείου ή να περάσει σε μία σχολή που του αρέσει και θα είναι χαρούμενο που πραγματοποίησε τα όνειρά του, χωρίς να σπαταλήσει όλη του την εφηβεία κλεισμένο σε ένα δωμάτιο, πάνω από βιβλία, που πολλά από αυτά κιόλας του ήταν παντελώς άχρηστα;
Μην το σκέφτεστε…
Η απάντησή σας είναι «Σύγχρονο» Φροντιστήριο!
Νέο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «ΠΑΜΕ ΑΘΗΝΑ®»
Γιατί μερικές φορές έχει μεγαλύτερη σημασία ο προορισμός από ό,τι το ταξίδι…